[LUGOS] Racunalnik brez programske opreme? Kot avto brez motorja!

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Fri Apr 25 16:28:56 CEST 2003

V pet, 25.04.2003 ob 15:25, je David Klasinc poslal(a):

> Jasno, tole sodi v lugos-bla, tako kot vsi mozni komentarji na tole... :)

reklame sicer nisem vidu (jo lahko kdo poskenira in da na net, samo s
tem bo..joj.. kršil zakon in potem, ko ga dobi v roke BSA... (ravno sem
dobu mail o 10 novih obsodbah piratov))

no skratka... kar sem hotel povedat je to, da to res spada sem... ker bi
lahko tudi lugos lahko vrnil milo za žajfo...

Zdi se mi prav tako nujno, da se napiše vsaj kakšno 'pismo bralcev' kot
komentar... konec koncev je tisto kar je najpomembneje govoriti o temi,
dvigovati prah, ... nimamo tako drage PR mašine kot MS, ampak hkrati so
lahko ravno nenadne in učinkovite akcije toliko bolj zadetek v polno

p.s.: ... 5. maja se v Portorožu začenja neka konferenca, ki jo
organizira neko podjetje, ki zadnje čase vse bolj odkrito napada Linux
in prosto programje... saj nočem nobenemu dati ideje da gre delit
Slo-tech LIVE Linux distrote pred vhod... ampak za dober namen imam tule
100 cdjev preveč...

stvari se lahko reče zveneče Promocija, ali pa iritacija, spada pa v
isto kategorijo kot omenjena reklama...

lep pozdrav
andraž tori