[LUGOS] Remote desktop!!

Miroslav Jurkas miroslav.jurkas at ensico.si
Fri Apr 25 10:39:43 CEST 2003

Novak Dusan ITICMA wrote:

>da XDMCP je sicer malo težje nastaviti, samo potem deluje dobro
>razen...terminala...ki je pri meni neuporaben, ker mi ko vnašam znake preko
>tipkovnice, mi vnaša presledke...sem pokušal marsikaj nastaviti samo ne
>deluje..
>
>A ima kdo kakšno idejo,,,,

Pri nas redno uporabljamo (več razvijalcev) Cygwin z Xfree in stvar dela
v redu, tudi terminal... Vse kar sem po zadnji instalaciji naredil, sem
dodal na začetek poti /usr/X11R6/bin (v /etc/profile). Strežniki (Linux
mašine poganjajo od RH 7.1. RH 7.2 in RH 8.0).

Ne poznam kakšnih težav s terminalom, ki pa ga na Linux-u velio
uporabljajo (skozi xdmcp in Xfree).

Če si mislil windows telnet, pa že mogoče, tega še nisem videl spodobno
delovati. Moji na winsih uporabljajo TeraTerm (je free) in je dokaj v
redu (pozna TCP, serial, )... Sicer pa v tekstovnem oknu (cygwin, bash)
uporabljajo ssh za tekstovno konektiranje na Linux mašine ...

Lep pozdrav
  Miroslav

** ENSICO d.o.o. www.ensico.si                 **
** miroslav.jurkas at ensico.si                   **
** project manager & unix system administrator **