[LUGOS] uninstall

Abrahamsberg Miha baki1980 at siol.net
Fri Apr 25 09:11:27 CEST 2003

Živjo!

Jaz imam na eni stari kišti dva trda diska (6 GB in 20 GB), na manjšem imam naložene windowse 98 (na primary ide01), na večjem pa Mandrake Linux 9.0. Kišta se mi seveda boota z lilo in zbiram med tema dvema OS. Sedaj pa bi rad iz večjega diska odstranil Linux in ta disk dal v drug računalnik kjer bom vse na novo namestil. Na starem računalniku pa bi rad obdržal Windowse in ker še nikoli nisem odnameščal linuxa ter imam na disku z windowsi zelo dosti dokumentov, ki jih nikakor ne smem izgubit, me zanima kako naj to najbolje izvedem???

Vnaprej hvala za pomoč

lp, miha