[LUGOS] Samba vs. Samba TNG

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Wed Apr 23 01:20:05 CEST 2003

Zdravo.

> in potem nazaj v domeno, ali pa ne? Spračujem zato, ker se potem navadno
> zaplete pri kopiranju profilov itd....

Ko smo ravno pri teh zapletih, pa ceprav to ni ravno Linux-related.
Imel sem ze zelo veliko tezav z Win2k ter WinXP profili uporabnikov,
ce sem jih recimo enkrat dal ven iz domene pa potem spet notri.
Ponavadi je potrebno ustvariti nov profil in nato kopirati kar je bilo
pomembnega, s tem da se se vedno kaksna stvar izgubi (mail filtri,
recimo). Pozna kdo kaksen uspesen nacin "prenasanja" Win* profilov?

--
Nejc Skoberne
Grajska ulica 5
E-mail: nejc.skoberne at guest.arnes.si