[LUGOS] neowlan

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Tue Apr 22 22:14:10 CEST 2003

Da po uspešnem testu sam sebi odgovorim...

Zadeva mi je delovala brez problemov tako pod Linuxom kot pod tistim
drugim sistemom...

Vse kar je treba naredit pod linuxom je ifconfig wlan0 up (postavis gor
interface) in zazenes dhclient

potem pa na katerokol stran gres se ti prikaze neowlan login page,
sporbal sem z geslom iz siola in je delal takoj
s pridobitvijo gesla po mobitelu se nisem matru

stestiral sem lokaciji na cigaletovi in pred cankarjevim domom...

šifriranja nisem niti poskušal vklopiti.. tako da tega ne vem
hitrosti prenosa med 10KBps in 50KBps

Lep pozdrav
Anrdaz Tori

V tor, 22.04.2003 ob 00:15, je Andraz Tori poslal(a):