[LUGOS] access log file kopja

Stojan Rancic stojan at aufbix.org
Tue Apr 22 13:58:34 CEST 2003

Hojla medjugorje,

Tuesday, April 22, 2003, 1:51:55 PM, si napisal(a):

> Ali bi mi kdo dal kak nasvet kako naj access log file naredim kopjo in ga shranjujem nekje drugje recimov nekem
> drugem direktoriju pod drugim imenom. Brskal sem lugosu in z googlom pa nisem naletel na tisto kar me je zanimalo.
> log file bi rad shranil da vidim ce mi kdo vdira in brise loge... uporabljam redhat 8.0 server in sem novinec v
> linuxu.

Moznosti imas (vsaj) dve:

1) nastavis, da se isti podatki logirajo v vec datotek
2) nastavis remote syslog, tako da se logging izvaja (tudi) na nek
drug racunalnik, v katerega ti pa recimo ne bodo vdrli.

Oboje se nastavi v konfiguraciji tvojega syslog daemona, predlagam pa
syslog-ng, ki je nekako najbolj fleksibilen od vseh, kar sem jih do
sedaj srecal.

                              GreetZ, Stojan