[LUGOS] ukaz

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Tue Apr 22 07:29:19 CEST 2003

Howdy!

Tadej Poberaj wrote:

>Ve mogoče kdo če se da v skripti za bash napisati pogoj za funkcijo, ki
>naj se izvede ob določeni uri. To rabim za izdelavo varnostnih kopij
>sistema. Ena možnost je z "sleep", vendar ta ima smo možnost odštevati
>čas od trenutka zagona programa?

Namig k uporabi cron-a si že dobil. Druga, dokaj uporabna, stvar je ukaz
'at'.

Sicer lahko zamike v izvajanju dobiš z ukazom 'sleep', je pa se je po
mojih izkušnjah uporabi zelo dolgih spalnih časov (čez nekaj minut) ali
pa veliko iteracij uporabe krajših ukazov sleep (recimo 300-krat po
minuto) bolje izogniti. Scenarij: skripta, ki med elovanjem uporabi ukaz
'sleep 3600' ... potem pa narediš reboot sistema (saj ne, da bi se to
dogajalo pogosto, včasih se pa le) ... skripta se ne izvede do konca. Po
moje je bolje skripto pognati nekajkrat iz crona, v sami skripti pa
preverjati, ali morda skripta že ne teče (preverjamo PID) in ali morda
skripta ni svojega dela že opravila (pišemo kakšno log datoteko).

--
Peace!
  Mkx