[LUGOS] OOo 1.1 link

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Fri Apr 18 22:43:27 CEST 2003

Zdravo!

Najbrz te zanima tole:

Linux verzija:
http://www.agenda.si/~gody/OO_1.1beta_01.tar.bz2

Neuraden izid.
Prosim, za testerje in reporte na listo.

Kar vemo da ni:
1. Ikone za Krepko, ....
2. Pri instalaciji je 2x ali vec treba pritisniti
prezri, problem v 1.1.
in lokalizaciji okoli README in LICENCE datoteki.
3. Vsi bugi, ki so javljeni na 1.1 so tudi v slovenski
verziji
4. Testirajte slovenske prevode
5. Testirajte slovenski locale, mislim, da je pri
izpisu datuma v
"normalni" obliki en bug pri letnici (BUG report na
www.openoffice.org,
ne k meni).
6. ....

Se nea stvar:
Ce se da custom install, se lahko izberejo dodatni
filtri za prenos
dokumentov na "mobile devices", kot so palmi in
podobno.

	lp
		gody

matjaz