čudni efekti med predvajanjem zvoka - problem (skoraj) rešen!

Uroš Golja goljau at comcom.si
Fri Apr 18 13:26:47 CEST 2003

Malo sem haral po BIOS setupu in spremenil naslednje:

PCI Dynamic Bursting: Enabled
PCI Master 0WS Write: Enabled
PCI Delay Transaction: Enabled

Po tem je *mnogo* bolje. Piskanja ni več, se pa pojavi drug, manj moteč
problem: če res veliko kopiram z diska na disk, se predvajanje zvoka
včasih (na cca pol minute) ustavi. Malo špekuliram: je to morda takrat,
ko linux naredi flush na bufferju za disk?

Potem sem še malo pogooglal in našel tole:
http://www.deinmeister.de/mvp3_zlt_e.htm. Avtor te strani pravi, da je
težava v latenci naprav na vodilu PCI. Ok, s setpci sem naštelal latence
CPU-to-PCI bridge, IDE kontrolerja in soundblasterja live na 0. Nobene
razlike ni. Videti je da za mene deluje samo spreminjanje nastavitev v
BIOSu.

LP,
Uroš