čudni efekti med predvajanjem zvoka

Uroš Golja goljau at comcom.si
Fri Apr 18 10:15:43 CEST 2003

Pozdravljeni,

zvočna kartica mi med predvajanjem muzike spušča čudne piske. Piski so
kratki in primerno glasni... nekaj podobnega kot bi poslušal razkuhan
mp3. Če računalo poleg predvajanja muzike počne še kaj drugega - recimo
grebe po disku, pumpa podatke prek mreže - so motnje pogostejše.

Na istem hardveru se enaki simptomi pojavijo tudi pod windozeti, čeprav
v *mnogo* manjšem obsegu: muzika začne škripati šele, ko prepumpavam
podatke z enega na drug disk. Iz tega sklepam, da gre za strojno težavo.
Konfiguracija: pentium 3-500, 256 MB PC100, neka stara DTK-jeva matična
plošča z VIA apollo MVP3 chipsetom, soundblaster live. Malo sem
pogooglal, če bi kdo z enakim hardverom imel podobne težave, pa nisem
nič našel. Od vsega naštetega mi je še najbolj sumljiva matična
plošča... je iz časov, ko je VIA še 'lovila' Intel... bi jo z veseljem
zamenjal, ampak žal ne morem, ker je v šihtnem računalu.

In sedaj k vprašanju: bi se morda dalo linuxov drajver (snd_emu10k1,
ALSA 0.9.2) nastaviti, da bi delal vsaj tako dobro kot tisti iz
windozetov? Ima kdo kej izkušenj s tem?

LP,
Uroš