Networking Linux/Windows

Goran Kavrecic gorank at email.si
Wed Apr 16 15:04:17 CEST 2003

Težave imam s povezovanjem računalnikov.

Uspelo mije povezati:
- Win -> Win
- Lin -> Win
- Win -> Lin (samba)

Ustavilo se mi je pri tisti, kjer sem pričakoval manj težav Lin -> Lin

Imam dve mašini, desktopa(PC) in prenosnika(NB). Oba težeta v RH73.
Vidita se s pingom.

Vsak lahko nase mapira exportan direktorij(/misc). Čeprav sem preden sem
to dosegel odprl vse porte(security comes next) z ALL:ALL v
"/etc/hosts.allow"

Pognal sem vse(vsaj mislim), kar piše v NFS-HOWTO-ju:
portmap (je že bil)
rpc.nfsd
rpc.lockd
rpc.statd
rpc.mountd
rpc.rquotad

a) če na PC poskušam "mount NB:/misc /mnt/xxx",
   dobim "RPC timeout" po določenem času, v syslogu NB pa
   "rpc.mount: authenticated mount request from PC:889 for /misc
(/misc)" pa še nekaj omenja, da je zadnja prstica ponovljena 6 krat

b) če podobno poženem na NB pa dobim "RPC: port mapper failure - RPC:
unable to receive" takoj. V logu PC pa nič.

Po svoji kmečki pameti sem poskušal priti do zaključka, kdo v tej zgodbi
ne sliši na ušesa portmapperja, pa se mi logika vedno nekako podre:
- če NB nebi slišal, potem v logu nebi bilo nič
- če PC nebi slišal, bi bil timeout v primeru b) in bi v a) takoj javil
napako.

Kakšna ideja?
--
Lep pozdrav,