[LUGOS] Hitro krpat jedra! (Re: syslogd sporočila navse konzole)

Žiga Böhm ziga.boehm at vseved.net
Tue Apr 15 16:20:04 CEST 2003

ne vem, po moje te vseeno daje napad pretirane preganjavice... ;-)

a lahko podas povezavo k porocilu tegale "znanega" i-ponudnika? meni namrec o
kaksni podobno hudi pomankljivosti "jedra", ki jo omenjas, ni nic znanega.

pravzaprav, ce se prav spomnim casov svoje uporabe susejeve distribucije, bi
lahko rekel, da gre v tvojem primeru zgolj za precej obicajno obnasanje
sistema - morda syslog zaznava in ti "sporoca", da si namestil kaksnega izmed
novih rpm paketov... :-)

bi bilo priporocljivo, da se - predno zacnes zganjati hrup/trusc - prepricas o
naravi in vsebini sporocil, ki jih omenjas; seveda nikjer drugje, kot v
ustreznih dnevniskih zapisih (aka logih) svojega racunala.

pa lp,
z.b.

ps: o kateri razlici jedra sploh govorimo in katera naj bi bila po tvojih
informacijah ze ustrezno "pokrpana"? da nimamo opravka se z enim primerom
"linuksa 8.1"!? :-P