[LUGOS] apache problem

ICE Administrator sysadmin at ICEtelecom.si
Tue Apr 15 12:18:11 CEST 2003

Sem že rešil problem!

Hvala ti!

-----Original Message-----
From: Metod Kozelj [mailto:metod.kozelj at lugos.si]
Sent: Tuesday, April 15, 2003 12:14 PM
To: lugos-list at lugos.si
Subject: Re: [LUGOS] apache problem

Howdy!

ICE Administrator wrote:

>dodal sem DirectoryIndex index.php ,vendar mi browser potem ponudi možnost
>odpreti ali shraniti ta fajl. Če ga odprem dobim kodo tega fajla????

Zelo verjetno nimaš bodisi instaliranega ali pa le vključenega php
modula ... poglej, ali se ti v konfiguraciji skriva kaj takega:

LoadModule php4_module        modules/libphp4.so
AddModule mod_php4.c
AddType application/x-httpd-php .php

Če ga ni, poizkusi dodati ... la seveda preveri, ali na sistemu imaš
libphp*.so

Če pa php-ja na sistemu sploh nimaš, potem pa .... ali naj kaj rečem?

--
Peace!
  Mkx

---- perl -e 'print
$i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'