[LUGOS] RHCE

Iztok Saje iztok.saje at mobitel.si
Tue Apr 15 09:26:54 CEST 2003

Hoj!

Ko sem to bral, mi je bilo znano. Iz drugega sveta ...

Bi mogoce to razlozil s tem:
- v prvih skupinah jih je kar nekaj, ki bi lahko tudi predavali.
   Skratka, veliko predznanja. Visoka motivacija. Homogena skupina.

- 128-ta skupina je sestavljena iz tistih, ki so se uspesno
   izognili 127 skupinam. Predavatelj je bodisi iz 123-te skupine,
   ali pa predava sicer ze dolgo, vendar ne pocne drugega.
   Zelo nehomogene skupine.

Kar se vidi verjetno pri izpitu. Predpostavljam, da je
profesionalno in po-amerisko narejen, kar pomeni, da so rezultati primerljivi.
Ugibam: uspesnost prvih skupin je bila veliko nad povprecjem.
Uspesnost 128-te skupine bo tu nekje ...

Nasvet: ce kdo razmislja, naj gre cimprej. Dokler to ni samo
industrijsko tecajanje in izpitanje.

Sam bom sel sele, ko me tja napoti Zavod za zaposlovanje, do takrat
bom Slackware uncertified engineer.

Cestitke vsem, ki so naredili in pohvala vsem, ki so v pripravo
vlozili mnogo vec casa, kot so dobili placano ...

LP

Iztok