[LUGOS] RHCE

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Tue Apr 15 08:42:09 CEST 2003

Hoj,

On Mon, 14 Apr 2003, Adriana Perič wrote:

> jaz pa imam ravno nasprotne informacije. Seminarji se vlečejo celo leto,
> nonstop neko prestavljanje, nestrokovnost predavateljev (malo
> premladi-"mulci"), ..
> Mogoče sem imela nesrečo.

Studij (kao), ki traja pol leta ali vec se meni zdi kar v redu za nekoga,
ki ima z Linuxom ze majckeno izkusenj. Teoreticno je res mozno vse stiri
seminarje izpeljati prej kot v dveh mesecih, samo ce si v dveh mesecih
sposoben zbrano spremljati predavanja, poleg tega se enkrat toliko delati
z Linuxom doma zraven pa hoditi se v solo ali sluzbo si res car. Za ta
certifikat NI zadosti samo spremljanje vseh teh predavanj, potrebno je
vsaj se LETO izkusenj, ce si zelo zagnan in vstrajen. S tecaji je pa
tako... casa je 30 ur, materiala pa za 50 ali vec, od predavatelja pa je
odvisno kaj iz teh 50ih ur bo uvrstil v razpolozljivih 30. Imel sem se
priloznost malo pomeniti s predavatelji s celega sveta in moram reci, da
je pri nas kar se te zadeve tice MEKA. Tecaje prilagajamo skupinam. Vsaj
jaz sem jih. Prilagajamo urnike potrebam in zmoznostim tecajnikom.
Predavanja (odvisno od skupine) lahko potekajo na zelo visokem nivoju kar
se produktivnosti tice, tako v ucilnici kot potem kasneje na pivu :) Ce pa
je v skupini kaksna crna ovca, ki jo je na tecaj poslala firma in je tam
ne po svoji volji in ne z namenom, da se kaj nauci in s tem jasno ovira
preostanek skupine, po tem pa po moznosi se kaj benti glede kurikuluma,
smo pa tam. V tujini je to cisto drugace, prides ob 9ih in gres ob 17ih,
ne poznas nikogar iz skupine, tudi po koncu tecaja in nikoli ne bos
nikogar vec videl niti slisal. Ce je komu tak nacin ljubsi, gre lahko
mirno drugam, nihce nikogar ne sili, da obiskuje tecaj in dela izpit v tej
zagamani zakotni Sloveniji :)

lp,B