Unloaded ISDN modules

Božidar Kante bozidar.kante at guest.arnes.si
Fri Apr 11 14:12:42 CEST 2003

Pozdravljeni,

sem relativno nov v uporabi Linuxa. Namestil sem Linux RedHat 8.0 razlicico
programa na svoj racunalnik. Imam namešcen tudi WindowsXP Pro, tako da imam
dual boot. Ko zaženem RedHat, mi potem vse deluje normalno, razen ISDN. Ko
sem šel preverjat log dadoteko, sem videl sporocilo,da RadHatu med zagonom
ni uspeli zagnati (loudati) iSDN modulov. Kakor sem lahko razbral je to
spodletelo, ker naj bi bil modul že v uporabi. Ali ga morda uporablja
WindowsXP? Izkljucil sem potem program za klicanje Arnesa preko WindowsXP,
vendar stvar še vedno ni delovala. Ugotovil sem tudi, da je datoteka
isdninfo prazna. Ali ima kdo kako idejo, kaj storiti?

Lp,
Božidar