[LUGOS] apache

ICE Administrator sysadmin at ICEtelecom.si
Fri Apr 11 09:25:56 CEST 2003

Imam
https://ena.domena.com
https://dva.domena.com
https://tri.domena.com

to je vse definirano kot virtual host. Imam certifikat za
https://ena.domena.com
Sedaj moram spraviti ostale dve domeni v isti virtualhost zaradi
certifikata.

-----Original Message-----
From: Metod Kozelj [mailto:metod.kozelj at lugos.si]
Sent: Friday, April 11, 2003 9:11 AM
To: lugos-list at lugos.si
Subject: Re: [LUGOS] apache

Howdy!

ICE Administrator wrote:

>Zal to ni kar iscem. Imam apache-ssl in v httpd.conf imam definirane
>VirtualHoste. Dobil sem certificiran key, s katerim bi rad opremil vse
>hoste. Ker nimam wildcard certifikata moram vse te VirtualHoste "zbrisati"
>in jih definirati kot en sam host. Ker ne bi rad spreminjal URL (s strani
>uporabnika) moram nekako z DocumentRootom to zadevo resiti.

Hmmm ... ali jaz ne stekam cisto tvojega problema ali pa je resitev
tvojega problema rahlo nemogoca.

Ce si do sedaj imel

http://www.enadomena.com/foo.html
http://www.drugadomena.com/bar.html
http://www.tretjadomena.net/foo.html

in bi jih rad predelal v https://www.nekaj.com/ (ker nimas wild-card
certifikata), potem ne bo slo samo z DocumentRoot. Meni se zdi, da bo
edina varianta, da zgornje URL-je preslikas v recimo

https://www.nekaj.com/enadomena/foo.html
https://www.nekaj.com/drugadomena/bar.html
https://www.nekaj.com/tretjadomena/foo.html

kar pa lahko naredis z aliasi

Alias /enadomena/    /var/www/enadomena/
Alias /drugadomena/   /var/www/drugadomena.root/
Alias /tretjadomena/   /nekje/cisto/drugje/tretjadomena/www/

seveda v bloku za <VirtualHost _default_:443> ... ce hoces, da imas tak
lay-out tudi za ne-secure http, potem iste aliase naredis se v bloku za
ustrezni VirtualHost ali pa za glavno instanco serverja.

Ce pa v bistvu zelis ukiniti virtualni host http://www.enadomena.com/ in
ves promet speljati na https://www.nekaj.com/enadomena/, potem lahko v
<VirtualHost www.enadomena.com:80> (kot edino vrstico) vpises

Redirect / https://www.nekaj.com/enadomena/

pa bo. Stari bookmarki uporabnikov bodo se delali, kar bo pa narejenih
novih bookmarkov, bodo pa kazali na novi naslov.

Spremembi URL pa se na koncu ne bos mogel izogniti.

--
Peace!
   Mkx

---- perl -e 'print
$i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'