[LUGOS] kppp

Miroslav Jurkas miroslav.jurkas at ensico.si
Thu Apr 10 09:27:45 CEST 2003

Tadej Poberaj wrote:

>Pozdravljeni!
>
>Za povezavo na internet uporabljam kppp 2.1.1 pod rh9.
>Kako lahko nastavim kppp, da mi ni potrebno vedno, ko se zelim pobezat v
>internet vpisovat root gesla.
>
>Hvala za odgovore!
>
>LP, Tadej

Jaz sicer rh9 se nimam. Sem pa na vseh dosedanjih tole reseval takole:

1. Ikono za kppp spremenim tako, da k  kppp .... dodan /usr/sbin, tako,
da se namesto wrapperja pozene kppp direktno
2. Skreiram grupo npr. dout (dial-out in v njo dam vse userje, ki imajo
pravico povezovanja ven...
3. chgrp dout /usr/sbin/kppp
4. chmod u=rws,g=rx,o= /usr/sbin/kppp

Kolikor vem, s tem ne naredim vecje luknje v sistem, ker je kppp napisan
tako, da se zna obnasat kot setuid root. Je pa po vsaki posodobitvi
(zamenjavi kppp) potrebno zadnja dva koraka ponoviti...

Lep pozdrav
  Miroslav

** ENSICO d.o.o. www.ensico.si                 **
** miroslav.jurkas at ensico.si                   **
** project manager & unix system administrator **