[LUGOS] Fwd: Iščem poznavalca

Žiga Böhm ziga.boehm at vseved.net
Wed Apr 9 00:28:11 CEST 2003

ne morem, da ne bi k tovrstnim objavam pripisal se kaksne izmed svojih
"ostric"... ;-)

smo namrec (spet enkrat) price "oblikovno zanimivemu" podajanju prosnje z neko
prav posebno tematiko, ki med ljudmi - s popularizacijo gnu/linux sistema
(free as in beer, anyone!?) - postaja vse bolj prevladujoca in
zaskrbljujoca...

ze v naslovu dopisa se da zaslediti, da posiljatelj za svoje namene isce
poznavalca in ne kogarkoli - torej nekoga, ki je v svoje znanje in izkusnje
predvidoma vlozil precej casa (potu ter denarja)?

v samem telesu sporocila se nam nato razodene, da naj bi taksen "interisent"
(gre tu za neko novo besedo ali pac zgolj za nepoznavanje nj. pravilne rabe?)
pravzaprav altruist in vsesplosni clovekoljub...

ob dosledni odsotnostni informacij o obseznosti, namenu in komu (ne zgolj
poimensko) bi naj taksno pocetje sploh bilo namenjeno, se namrec ne pozabi
posebej poudariti kdo naj bi si pripisoval zasluznost (in silno
pozrtvovalnost?), ki naj bi ji nesebicno sluzil vrli filantrot - ups! - trop.

no, res pa je - roko na srce! - da se opazi, da dopisnik navkljub pomankanju
obvladovanja vsakrsne pristne prijaznosti, vendarle pozna pozdravne fraze
vsaj treh razlicnih jezikov! in tega ne gre vnemar dajati!

res fenomenalno! mene ze razganja od silne zelje po cimprejsnjem brezmejnem
razdajanju!

kar-dali (to-vzeli in pojte-se) "saljuti" tut od mene! ;-)
z.b.

ps: ob prebiranju tovrstnih e-prosenj se vsakokrat spomnim drobne modrosti
zapisane v verzu ene izmed otroskih skladbic nece falk in jerko novaka
(zbirka zlata ladja): ... prosim in hvala pa kakor dva butca/mutca...