[LUGOS] xfree86-4.3

Uroš Golja goljau at comcom.si
Sat Apr 5 14:04:48 CEST 2003

XFree86 nudi tudi binarne pakete za vse distribucije GNU/Linuxa. Pred
kakim tednom sem takle XFree86 4.3.0 uspešno namestil na unstable vejo
Debiana. Če je meni uspelo na vrtincu, bi moralo tudi tebi na rdeči
kapici/zvezdici zaspanki/kuščarju.

Če se odločiš za ta tip inštalacije, pojdi na
ftp://ftp.xfree86.org/pub/XFree86/4.3.0/. Zvleci dol navodila, datoteka
je install. Kratka obnova navodil: na svoje računalo spumpaj še
Xinstall.sh, chmod u+x Xinstall.sh, ./Xinstall -check ti pove, kateri
glibc imaš inštaliran in katera binarna distribucija (mislim, da so tri:
za glibc21, glibc22, glibc23) je prava zate. Downloadaj distribucijo
(okoli 70 MB) in poženi ./Install. To je tudi bolj ali manj vse.

LP,
Uroš