LTPS in težave

Andrej Mršek mrandrej66 at volja.net
Sat Apr 5 09:26:09 CEST 2003

Pozdravljeni!

Zadnje dni sem se malo igral z LTSP (Linux terminal server project) in odjemalci
brez diska. Kot testno okolje imam postavljena dva PC računalnika v mreži preko
hub-a na 100Mbit mreži.. Ena mrežna je Intel EExpres 100 S in druga je
Realteakova 8139, na obeh delovnih postajah imam nameščen RH (na eni staro
različico 7.2 na drugi novo 8.0) z vsemi popravki (do 25.3.2003).
Zdaj pa težave.
Namestil sme LTSP (iz rpm-jev), pognal tisite skripte, kot piše v navodilih za
namestitev LSTP in dodatno skonfiguriral DHCP, TFTP, NFS, .... ,ter preveril ali
dejansko delujejo.
1. Ko poiskušam bootat preko mreže z Intelovo mrežno, mu DHCP dodeli IP itd,
nato pa noče naložit kernela, češ da je prevelika datoteka (v logu najdem "TFTP:
too many packages"). Intel svetuje naj uporabim PXE servis - kako to napravim?
2. Če si pomagam z etherboot-om, se pravi si napravim disketo, se mi zadeva
ustavi že pri DHCP-ju, saj ga ne najde.
3. Če grem z Realteakovko kartico, potem pa mi najde DHCP, dodeli IP, vendar ne
nalaga kernela (tu sem probal samo z etherboot-om), javi mi :"(Loading
192.168.10.1/lts/vmlinuz-2.4.19-ltsp-1",  potem pa čaka in piše ...
Pogledal sem na netu in našel nekaj informacij, da bi lahko bil pri Intelovi
kartici problem v HW in zato ne dela v redu z TFTP-jem.
Sedaj me zanima ali ima kdo kako idej kaj naj še preverim?
Kakšen hint glede DHCPD in TFTP,-ja bi bil dobrodošel.

Lep pozdrav, Andrej

Prvi mesec brezplacno. Brez zasedenih linij. Hitra aktivacija.

PREMIUM VOLJA: klicni paket z vsemi prednostmi, ki jih potrebujete.

http://premium.volja.net