M$-jevo vertikalno povezovanje

Igor Derzek igor.derzek at volja.net
Thu Apr 3 17:01:43 CEST 2003

Hi!

Danes sem razgovor z M$-jevo svetovalno sluzbo glede najema licenc.
Tovrstno resitev na M$ dobesedno vsiljujejo in mozni so le najemi vse
programske opreme podjetja v celoti.
(BTW: Vsaka izkusnja glede tega bi mi zelo prav prisla)

Kar me je nekako presunilo: M$ Slovenija pri prodaji "svojega" programja
mocno favorizira le nekaj podjetij, v Ljubljani natanko tri, ki imajo
pri M$ ugodnejse popuste, zaradi cesar so tudi za koncnega porabnika
ugodnejsi. Zal imen teh podjetij nimam sabo - gotovo bi jih prepoznali -
lahko pa vam jih javim jutri. Ime enega od njih (tri crke) sem zasledil
tudi v reviji "Moj mikro-soft", ukvarja se s resitvami v trgovinah -
Agenda ga gotovo pozna.

Seveda tovrstnih informacij pri M$ nikoli ne dajo v pisni obliki, kar
sem opazil ze enkrat prej. Point vsega skupaj pa je, da je za vse
"nefavorizirane" prodajalce zadnji cas, da opustijo prodajni program
M$...

;)

Igor