[LUGOS] help - sendmail

Bojan Senicar bojan.senicar at siol.net
Wed Apr 2 16:43:25 CEST 2003

Upam da ne bo zaradi mojih tezav nastala zdaj vojna med sendmailom in
postfixom. Tezavo sem potem resil. Najprej sem odinstaliral sendmail in ga
potem dal nazaj pa je bilo enako. Po nasvetu sem dal gor verzijo 8.11.7 .
Instalacija je sla z nekaj erorji. Sam sendmail se je sicer zagnal (ni bilo
vec napake segmentation fault) ampak sem imel pol tezave ker mi je
"newaliases" javljal neke probleme. Pol sem to zbrisal in instaliral postfix
ki je v distribuciji. Po snel kursu(iskanje kje so dolocene konfiguracije in
kaj kej pomeni) mi je zadeva nekako zaspilala.

Saj ni postfix tolk tezje za nastelat tud ce ga samo povohas. Me pa moti ker
nikakor ne morem prepisati header maila. Nocem namrec da se vidi iz katere
lokalne masine(oz njenega lokalnega IP-ja) je posta prisla. V sendmailu sem
to lahko nastavil v sendmail.cf popravil vrstico    Define('_REC_HDR_'
,'$?sfrom <$g>') in tako skril notranje ime in IP masine.

LP

Bojan

> Jaz sem uporabnik sendmaila :)
> Pa me zanima zakaj je postfix tako oh in sploh dober.
> Ker povsod samo berem kako je dober, nihce pa ne napise nobenih
> argumentov.
> Lahko morda kdo razlozi to uporabniku sendmaila, ki postfixa se
> "povohal" ni :)

No jaz sem ga samo povohal in nic vec. Zaenkrat ostanem pri Sendmailu.
Je pa Postfix definitivno varnejsi (v zadnjem mesecu sta bile dve
major varnostni luknji v sendmailu), baje je enostavnejsi za
konfiguracijo, vendar ne bi vedel kaj vec povedati o tem.

Si torej resil svoj problem?

--
Nejc Skoberne
Grajska 5