Odgovori: Re: [LUGOS] help - sendmail

Stojan Rancic stojan at aufbix.org
Wed Apr 2 15:09:45 CEST 2003

Hojla Matevz,

Wednesday, April 2, 2003, 3:00:40 PM, si napisal(a):

> Jaz sem uporabnik sendmaila :)
> Pa me zanima zakaj je postfix tako oh in sploh dober.
> Ker povsod samo berem kako je dober, nihce pa ne napise nobenih
> argumentov.
> Lahko morda kdo razlozi to uporabniku sendmaila, ki postfixa se
> "povohal" ni :)

Par argumentov (nanasajo se predvsem na SOHO sisteme, da me ne bo kak
admin Hotmaila zdaj napadel):

- Mnogo lazja konfiguracija
- Precej manj "kriticnih" lukenj (koda napisana ze od zacetka s
poudarkom na varnosti)

Zakaj bi uporabil Sendmail namesto Postfixa ?

- Boljsa moznost 'scriptanja' raznih pravil
- Vecja konfigurabilnost (za ceno DOSTI manjse preglednosti)

                              GreetZ, Stojan