Odgovori: Re: [LUGOS] help - sendmail

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Wed Apr 2 15:04:35 CEST 2003

Zdravo.

> Jaz sem uporabnik sendmaila :)
> Pa me zanima zakaj je postfix tako oh in sploh dober.
> Ker povsod samo berem kako je dober, nihce pa ne napise nobenih
> argumentov.
> Lahko morda kdo razlozi to uporabniku sendmaila, ki postfixa se
> "povohal" ni :)

No jaz sem ga samo povohal in nic vec. Zaenkrat ostanem pri Sendmailu.
Je pa Postfix definitivno varnejsi (v zadnjem mesecu sta bile dve
major varnostni luknji v sendmailu), baje je enostavnejsi za
konfiguracijo, vendar ne bi vedel kaj vec povedati o tem.

Si torej resil svoj problem?

--
Nejc Skoberne
Grajska 5