[LUGOS] Xfree 4.3 in tipki < >

Žiga Böhm ziga.boehm at vseved.net
Tue Apr 1 21:56:30 CEST 2003

strel na slepo sicer, pa vendarle - mogoce poskusis za model tipkovnice v
nadzornem srediscu kde izbrat "generic 105-key (intl) pc"!?

zase ti lahko zagotovim, da ista znaka delujeta samo v tej kombinaciji, pa
uporabljam logitechovo elite tipkovnico (oz. internet navigator se, kot jo
imenujejo na nasem trziscu), ki je v nadzornem srediscu navedena med
"podprtimi" modeli... a, kljub temu - no go! ;-)

lp, z.b.

ps: tut sam uporabljam xfree86 razlicice 4.3