[LUGOS] tezave s quota

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Mon Sep 2 07:44:30 CEST 2002

Howdy!

Boštjan Repnik wrote:

> Pozdrav,ali mi lahko kdo na hitro namigne kaj je vzrok mojim
> tezavam...Poskusam vzpostaviti quote na /var
> Rezultat:
> etc]# quotaon -a
> quotaon: using /var/aquota.user on /dev/hda2: Invalid argument

Preden bos lahko uspesno izvedel ukaz 'quotaon', moras pripraviti
ustrezne datoteke. To naredis nekako takole:

# touch /var/quota.user
# quotacheck /var
# quotaon /var
# quotacheck /var

Za prvi ukaz nisem cisto preprican, da je potreben, ampak skodi pa ne.
Zadnji ukaz je tam bolj 'za vsak slucaj'. Namrec: ce je quota ze
vkljucena, potem ukaz 'quotacheck' posodobi tudi stanje racunovodstva v
kernelu, sicer pa ne. Lahko pa bi se kaj dogajalo na /var med zakljuckom
prvega ukaza quotacheck in ukazom quotaon...

--
Peace!
  Mkx