Java in barvice?

Damir Dezeljin programing at nib.si
Sat Sep 28 17:23:38 CEST 2002

Pozdravljeni.

V javi risem en diagram nekih izmerjenih vrednosti. Ker za prikaz teh
vrednosti uporabljam cel kup crt (vsaka vrednost ena - nekaj podobnega
vektorskemu diagramu), bi rad nekako oznacil kaksna dolzina ustreza
doloceni vrednosti. Ce se tega lotim s stevilkami (da k vsaki crti dam
stevilko) se mi prvo program zelo zakomplicira, drugo pa se slika postane
nepregledna, tako da sem mislil, da bi to naredil z razlicnimi barvami.
Torej najkrajsi crti bi dolocil recimo 'spodnjo' barvo, najdaljsi pa
'zgornjo' (recimo svetlo modra do rjave - kot na zemljevidu).

No zdaj pa problem:
Ne znam narediti te transformacije neke linearne skale v ta barvni
spekter. Ce kdo zna bi ga prosil, ce mi lahko pove kako bi lahko vrednosti
od recimo 0.0 do 1.0 spremenil v taksen spekter v Javi (vem da zna delati
z RGB paleto pa mogoce se kaj druzga).

Se kaksen drug nasvet?

Hvala in lp,
Dezo