[LUGOS] Linux in modem

Miroslav Jurkas miroslav.jurkas at ensico.si
Fri Sep 27 15:55:49 CEST 2002

zlatnarp at volja.net wrote:

>Zanima me samo sledece in sicer ce Linux podpira 3Com U.S.Robotics 56k Faxmodem(externi)?Sem iskal na Red Hat-ovi strani pa nisem nc nasu, zato ce kdo ve prosim da mi sporoci!

Do sedaj sem imel vsaj tri variante externih USR (oz. 3COM) modemov in sem na koncu vse pripravil do delovanja. Sem pa moral roc(no (minicom) nastaviti profil modema tako, da je povezava hitra in stabilna. Pod GNU/Linux zaenkrat ne poznam variante, ki bi posamezen tip modema ustrezno nastavil glede na de~elo v kateri se nahajaa (v winsih to nekako deluje...)... Nac(eloma pa stvar deluje...

Lep pozdrav
  Miroslav

** ENSICO d.o.o. www.ensico.si                 **
** miroslav.jurkas at ensico.si                   **
** project manager & unix system administrator **