[LUGOS] mejl in web

rachek at amis.net rachek at amis.net
Fri Sep 27 07:44:36 CEST 2002

Citiranje Andraz Sraka <a at aufbix.org>:
> [...]
CGI support imaš v obeh verzijah apacha. Staticne HTML strani nimajo nobene
veze z verzijo, flash pa je napram HTTP serverju isto kot staticen HTML ali
JPEG ali GIF image,shranjen na file systemu(ne generiran iz php-ja z pomocjo GD
liba).

> Postfix in courier-pop3/pop3s/imap*
>
> za moje pojme se vedno dokaj stabilna in zanesljiva resitev, pa se
> konfiguracija je dokaj enostavna.
Se strinjam, Andraz, primerna tudi za zacetnike(ne pa eni, ko kar sprve
navalijo na cyrus in ga nikakor ne znajo skupaj nardit) in zelo hitra(uporablja
maildir format za shranjevanje mailov).

LP, r.