zopet šumniki kde in konzola

Martin martin at amadej.si
Mon Sep 23 22:01:42 CEST 2002

Pozdrav!

Vem, da smo enkrat to zadevo napol že skupaj rešili, samo umes sem ponovno
namestil sledeči sistem: Slackware 8.1-nekabeta in kde 3.0.1 in pozabil kaj
sem takrat naredil.
Na arhivu mailing liste pa ne najdem e-sporočil, ki smo si jih takrat
dopisovali.

Problem so šumniki v konzoli in šumniki v konquerorju (file managerju) pri
kreiranju datotek.
Lepo pa vidim šumnike recimo v meniju od KDE-ja.
Eden od problemov je tudi tak: da v prazen dokument z kwrite lahko napišem
šumnike brez đ-ja, ga shranim a ko ga odprem so namesto šumnikov spet
vprašaji.

Za konzolo sem poskusil z sledečimi nastavitvami dobit šumnike (vsaj v pico
jih rabm):
""
bash-2.05$ LC_CTYPE=sl_SI.iso88592
bash-2.05$ LC_COLLATE=sl_SI.iso88592
bash-2.05$ LC_TIME=sl_SI.iso88592
bash-2.05$ LC_NUMERIC=sl_SI.iso88592
bash-2.05$ LC_MONETARY=sl_SI.iso88592
bash-2.05$ LC_MESSAGES=sl_SI.iso88592
bash-2.05$ LC_ALL=sl_SI.iso88592
bash-2.05$ export LC_ALL LC_CTYPE LC_COLLATE LC_MESSAGES LC_NUMERIC
LC_MONETARY
bash-2.05$ ?????.
""
A neuspešno.

Ko odprem xterm je nastavljena samo ena LC_* spremenljivka in sicer LC_ALL na
posix format:
""
bash-2.05$ echo $LC_CTYPE

bash-2.05$ echo $LC_ALL
POSIX
""

Sicer sem gledal in poskusal odpraviti tezavo z :
http://www.lugos.si/delo/slo/HOWTO-sl/Slovenian-HOWTO/locale.html
a neuspesno.

Ma kdo kak predlog?
Tudi v stilu preberi se 10x howto so lahko ;-)

Hvala in L.P.
-Martin