[LUGOS] root disketa in RH 7.3

Andrej Trobentar andrej.trobentar at rikom.si
Mon Sep 23 13:22:42 CEST 2002

On Mon, 23 Sep 2002, Blaz Podrzaj wrote:

> Zakaj pa rabis root disketo? To ni Slackware kjer pozenes setup z root
> diskete. Tu imas SysLinux boot disketo na kateri je kernel in initrd.img.
> To je vse kar rabis...

Hja, sej po mojem sem s to root disketo vsekal mimo. V bistvu je zadeva
taksna : z enim diskom imam probleme (verjetno bad sectorji) in bi rad
pognal e2fsck, da bi izoliral badblock-e. Sedaj pa nevem kako naj
pregledam disk, ce so vse particije na njem mountane - e2fsck pa pravi, da
ga ni dobro poganjati na particiji ki je mountana. Kaksen nasvet?

Hvala za pomoc in lep pozdrav,

	Andrej.