[LUGOS] pregled odprtih portov

rok lugos at s-je.sik.si
Mon Sep 23 01:56:36 CEST 2002

On Sun, 22 Sep 2002, Igor wrote:

> rad bi naredil sledece:
> ce bi nekdo na mrezi preko gw zelel na dolo?en port,
> oz bi odprl dolo?en port, SMTP ali irc ali kaj
> podobnega, bi rad dobil mail , da to nekdo zeli, oz je
> zacel uporabljati ta port.
> S kaksnim orodjem naj to naredim?

verjetno bi se dalo (ne me pa drzat za besedo) z iptables ter kakim
'alternativnim' targetom. ULOG ti jih logira, verjetn bi se pa te loge dal
redirectat.. primer:

iptables -A INPUT -p TCP --dport 22 -j ULOG --ulog-prefix "SSH connection attempt: "

etc... vsekakor svetujem poglabljanje v iptables-tutorial, ki ga najdes na

http://iptables-tutorial.haringstad.com/

lp,rok