DNS problemi

Uros Gruber uros.gruber at sir-mag.com
Sun Sep 22 00:03:33 CEST 2002

Pozdravljeni,

Imam en sekundarni DNS in zdej mi neki steka vse skupaj oz ne
vem ali sem kaj spregledal oz ali sploh pravilno delam.

problem je sledec.

ko z nslookup resolvam (konektan sem na localni dns)
mi resolva samo tiste domene katere hostam, ostalo ne.
na eni drugi masini pa resolva cisto ok.

potem pa ko pingam isto na tej masini blazno dolg traja da
dobi ip.

probal sem z dnstrace pa mi sploh ne pokaze nic, same * se
pravi timeouti.

vprasanje kaj tocno moram vnest v /etc/resolv.conf in kaj bi
lahko pri bindu pregledal. Ali ni ponavadi tako da ma tisti
hint zone zato da gre ostalo kar ni njegovo ven gledat.

 Uros                          mailto:uros.gruber at sir-mag.com