[LUGOS] Mozilla

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Fri Sep 20 16:09:32 CEST 2002

--- Jan - CWIZO <cwizo at 3delavnica.com> wrote:
> Hmmm, zelo rad, Ä&#65533;e nebi bil že tako zaposlen z drugimi stvarmi...
> MogoÄ&#65533;e kdaj drugiÄ&#65533; sodelujem pri kakÅ¡nem prevodu !
>
> Me pa zanima kako to sploh prevajate ?
> Al greste v source in pol tm spreminjate iz angleÅ¡Ä&#65533;ine v slovenÅ¡Ä&#65533;ino ali kako
> drugaÄ&#65533;e ?
>

> LP

Zdravo!

Ja, en naciun bi bil, da bi sli v source in spreminjali doticne datoteke. Vendar obstaja program
mozillatranslator, ki zelo poenostavi delo. Prikaze vse stringe, ki jih je treba prevesti, tako da
je delo zelo enostavno. V veliko pomac pa je tudi pri sestavi paketa in prevajanju novejsih
razlicic (tako da ni treba vedno iti od zacetka).

lp,
matjaz

=====