[LUGOS] ulimit

Branko F. Graènar branko at edico.si
Wed Sep 18 16:40:57 CEST 2002

> zanima me ce ima kdo izkusnje z oracle 9i na RH 7.3. Baza sicer dela
vendar
> moram povecati limit of open files. To lahko naredim kot root z ulimit -n
> $NUMBER , vendar mi to velja le za trenutno sejo. Kako bi to resil system
> wide in ali ima kdo kake izkusnje kako bi to nastavil za oracle bazo.

/etc/security/limits.conf:

oracle        hard    nofile        xxxx

to je to.

BTW.... zakaj rabiš veliko število odprtih datotek za oracle? Saj odpre samo
nekaj datafileov, ki sestavljajo tablespace. Okej, če imaš nekaj stogiga
bazo na 8i, potem se ti oprosti, ker še ne podpira datafajlov večjih od 2G.

Brane