[LUGOS] Kvote za porabo pomnilnika

Matej Zerovnik - LeVaK levak at planetq.org
Wed Sep 18 16:24:55 CEST 2002

On Tuesday 17 September 2002 14:44, Igor Kolar wrote:
> alo.

> PAM (oz. limits):
>
> V /etc/security/limits.conf dodaj
>
> user            hard    memlock         4096
>

> Posamezen user ima zdaj na voljo 4KB RAM-a. Stevilko spremeni po meri,
> nekaj vec osnovnih opcij pa imas nastetih tu:
>  -> http://www.linuxandmain.com/modules.php?name=News&file=article&sid=132

Sam sem bil zaradi mldonkey-a prisiljen uporabiti ulimit, vendar se mi zdi da
ne deluje ravno najbolje. V konfiguracijski datoteki imam:
mldonkey        hard    rrs 8000
mldonkey        hard    memlock 8000
mldonkey        hard    nproc 7

vendar donkey se zmerom zaseda od 6MB-25MB RAMa. Kako ga prisilit na 8MB?

LeVaK