[LUGOS] ttf in X-i (xdm?)

Igor Kolar Igor.Kolar at s-gms.ms.edus.si
Tue Sep 17 14:29:23 CEST 2002

hi.

On Tue, 17 Sep 2002, Fredi Najžar wrote:
> vsebujejo presledke, s čim se linux ttf server prav nič ne strinja. Meni
> je vzelo cca 1 dan časa, da sem pogruntal v čemu je štos.

Pri meni s tem ni tezav. TTF font Times new roman, vzet z <windir>/fonts v
svojem imenu (XLFD, za file name zdaj ne vem)  v fonts.dir in fonts.scale
vsebuje presledke, dela pa cist ql. Je v Fontpath in uporabljajo ga X
aplikacije (Opera, denimo).

Ce file name vsebuje presledke (recimo "times new roman.pfa"), bi moralo
tudi delati. Ce ne, escape-aj whitespace:

times new roman.pfa -> times\ new\ roman.pfa

Posebnega ttf servera mislim da z XFree 4.2.0 ne rabis vec, se mi zdi.
Preberi si "Fonts in XFree" za tvojo verzijo X-ov:
 -> http://www.xfree86.org/4.2.0/fonts.html

Lahko objavis svoj /var/log/XFree*.log, da bomo videli, kaj tocno ne gre
prav?
-igor