ttf in X-i (xdm?)

Fredi Najžar fredi.najzar at siol.net
Tue Sep 17 10:44:14 CEST 2002

Lep pozdrav

Če še ne veste obstaja na Večer-ovi (www.vecer.com) strani arhiv ttf
fontov, ki vsebujejo šumnike. Vendar POZOR! Imena nekaterih fontov
vsebujejo presledke, s čim se linux ttf server prav nič ne strinja. Meni
je vzelo cca 1 dan časa, da sem pogruntal v čemu je štos.

Na kratko še instalacija (SuSe 7.1, Xfree 4.2)

OpenOffice:
Fonte sem prekopiral v ~/openoffice.org/share/fonts/trutype/ in je že šlo.

pognal:
mkfontdir -e /usr/X11R6/lib/X11/fonts/encodings
ttmkfdir -o fonts.scale
mkfontdir
SuSEconfig (za to nisem prepričan če je potrebno)

Na koncu še restart X-ov. In deluje (vendar le ko sem odstranil vse
fonte ki vsebujejo presledke v imenu datoteke. Mislim da napaka nastane
zaradi zapisa v fonts.dir, kjer je presledek ločilo med polji)

Na koncu pa še vprašanje:
ima mogoče kdo idejo, kako bi naredil posnetek (screnshoot) xdm ali pa
kdm prijavnega okna?

Lp Fredi
--
  Fredi Najžar <fredi.najzar at siol.net>