VLAN

Damir Dezeljin programing at nib.si
Fri Sep 13 09:19:47 CEST 2002

Ciao.

Na listi se je ze veckrat pisalo o raznih varjantah za VLAN. Stare maile
sem na hitro prebrskal, pa nisem nasel odgovora na moje vprasanje.
Na serverju imam Debian woody. Rad bi nastimal VLAN. Klienti bi bili
Win2000 in WinXP (mogoce tudi kaksen linux). Zanima me ime takega VLAN
programa - serverja (free), ki bi omogocal povezavo iz teh klientov (lahko
na te kliente tudi kaj instaliram, vendar ce je le-to free). Druga zahteva
pa je, da naj bi pol bil promet med odjemalcem in serverjem kriptiran (se
ne spomnem kateri VLAN sem uporabljal, vendar le-ta ni kriptiral prometa,
je pa delal fajn z Winsi).
Se nekaj vprasanj:
- Kaj za ta VLAN je treba patchat kernel (2.4.1*)?
- Kaj je bolje uporabljati kernel 2.5.*?
- Kaj obstaja kaksen po moznosti free klient za Win98?

Haval in lp,
Dezo