[LUGOS] html2ps||pdf

Igor Kolar Igor.Kolar at s-gms.ms.edus.si
Thu Sep 12 11:57:55 CEST 2002

Hi.

On Wed, 11 Sep 2002, Tadej Slemc wrote:
> Ali obstaja kaksen programcek ki bi mi en web page zdownload rekurzivno (aka
> wget) in mi to vsebino spravil v pdf ali ps (z linki vred). Uporabil bi ga za
> pretvarjanje html HOWTOjev v .pdf

Mucenisko delo.

HOWTO-je in ostala krama z linuxdoc.org se pise v zapisu SGML ob uporabi
standariziranih kompletov oznak (DTD-jev), ki se dajo enostavno pretvoriti
v TeX/DVI/PS/PDF, HTML, RTF, and plain ASCII in se kaj, vse s kompletom
SGMLtools oz. DocBook/DSSLtools:

 -> http://www.sgmltools.org/
 -> http://docbook.sourceforge.net/

Če nameravas pisati HOWTO-je, si poglej LDP author guide:
 -> http://www.tldp.org/LDP/LDP-Author-Guide/index.html

Obstojeci howto-ji so ze na voljo v HTML (multiple/single page), PS, PDF,
plain text, itd. Poglej si

 -> http://www.tldp.org/docs.html#howto

Ce se vrneva na izvorno vprasanje, obstajajo dolocena orodja za rekurzivni
download. Upal bi celo dati roko v ogenj, da wget to zna. Rakesh Didwania
(indija - najbrz)  je 2 leti nazaj spisal cist uporaben javanski Offload.
Clanek in source sta na voljo tukaj:

-> http://www.javaworld.com/javaworld/jw-05-2000/jw-0518-offload.html

To ti rekurzivno downloada dolocen URL in URI-je pod njim, lahko ga
konfiguriras, da datotek z drugih serverov ne pobira. Ko imas vse datoteke
na disku, pa lahko naprej raziskujes skripte za pretvorbo v PDF. To, da
vecina HTML dokumentov ni "well-formed", bi tu lahko bil resen problem.

-igor