[LUGOS] linux server

Andraz Sraka a at aufbix.org
Wed Sep 11 18:53:45 CEST 2002

re

On Wed, 2002-09-11 at 18:17, matjaz85 at yahoo.com wrote:

> Zanima me, katere howtoje, guide, faqje in druga navodila mi
> priporocate (linux serverja se nisem postavljal!)

hja, naceloma je s to zadevo tako, da se bos moral najprej odlociti
kaksen server zelis postaviti. Ker glavni namen streznika, je da
klientom/odjemalcem streze neke podatke oz. omogoca neke "servise".

Se pravi, ce da bos najprej moral odlocit, ali bos ta linux server
uporabljal izkljucno, kot npr. nek Samba server v nekem windows omrezju,
kjer bodo lahko windows uporabniki v omrezju uporabljali linux server za
odlaganje datotek, printanje, prijavo v omrezje .. ali bos mogoce
postavil linux server na katerem bo laufal nek http server za spletne
strani in ali bo mogoce ta isti linux server se hkrati
router/firewall/gateway .. itd

Za vsako od teh zadev obstaja cel kup primerne dokumentacije, ki jo brez
vecjih muk najdes vso na internetu. Vem, da ti s tem nisem skoraj nic
pomagal, ampak sem ti vsaj postavil vprasanje, da se vprasas zakaj
konkretno bi uporabljal linux server.

> in katera distribucija je najprimernejsa (najvec izkusenj
> imam s susejem).

Se mi ne zdi smiselno zdaj vsiljevati kaj je naj primernejsa
distribucija za postavljanje linux vecnamenskega streznika (zame je to
Debian, za nekoga je to Slackware, za nekoga drugega pa Suse). Pac
naceloma tisto na kar si najbolj navajen, oz. ce gre za nek produkcijski
streznik se le mogoce splaca potegniti kaksno primerjavo med razlicnimi
distribucijami in se odlociti za mogoce neko distribucijo. Poglej si
mogoce na <http://www.distrowatch.com/summary.php>

lp,
 Andraz

--
BOFH excuse #445:

Browser's cookie is corrupted -- someone's been nibbling on it.