[LUGOS] Število uporabnikov na Apach-u

Darko Vrsic darko at varnost-mb.si
Wed Sep 11 14:12:42 CEST 2002

Iztok Umek wrote:

>web

>on-line

>Potem pa ti pravzaprav edino, preostane to, da uvedes imenske uporabnike (ki
>se identificirajo recimo z imenom in geslom, pa jim dodelis kak cookie, po
>katerih jih razlikujes).
>
>Potem pa prestevas stevilo aktivnik cookijev.
>
>Samo stevilo povezav ne bo zadosti, ker je HTTP "sessionless" protokol.
>
>Recimo, da nekdo potegne dol stran z veliko grafile, potem bi v nekem
>primeru lahko imel odprtih na tvoj streznik kar nekaj povezav hkrati, ampak
>bil le en uporabnik.

Mogoce brcam v temo, ampak nekje sem opazil, da se mi je ob zapuscanju
dolocene strani odprlo okno z neko poslovilno vsebino (verjetno kaksen
Java script). Mogoce bi lahko na podoben nacin dobil podatek, da je
uporabnik prenehal gledat tvoje strani. Nisem pa preprican, ce to deluje
tudi ob zaprtju browserja.

LP
DarkO