[LUGOS] Število uporabnikov na Apach-u

Andraz Sraka a at aufbix.org
Wed Sep 11 12:40:41 CEST 2002

re

On Wed, 2002-09-11 at 12:21, Jani wrote:

> Rad bi imel vsak hip vpogled na število povezanih (connected) uporabnikov na
> moj www strežnik, nekaj takega kot imajo npr. kaki forumi.
> Sicer imam že statistiko (Analog), ki je super, ampak to dela off line iz
> log datotek, jaz bi pa rad imel On-line v realnem času.

ne vem, za moje pojme bos to zelo tezko dosegel, ker namrec vsak od teh
uporabnikov vlece dol stran po stran in vse elemente, ki so na tej
strani. Vmes ne mores dejansko vedet ali je se na tvoji strani ali ne,
dokler spet ne potegne nekaj novega iz streznika. Torej ne gre za neko
povezavo, ki bi se zacela oz. koncala, vkolikor nimas vmes vkljucene
neke autentifikacije oz. prijave uporabnika, kot si ze sam pogruntal.

se pravi da imas moznosti naslednje (pisem tako bolj iz glave):

-> da sproti gledas loge, vendar verjetno nikoli ne bos dobil tocno
stevilo ljudi, ki se sprehajajo po tvoji spletni strani (ze zato ne, ker
ce nekje n stevilo ljudi dostopa na tvoj www server iz NATa preko 1
IPja, tega nikoli ne bos mogel natancno ugotoviti).. ker se bos verjetno
moral omejit na nek casovni interval, ki ga bos moral opazovat

-> gledas nekako povezave na tvoj port 80 (na katerem laufa www server)
z kaksnim tcpdump/ntop-om in potem se omejis na stevilo razlicnih
povezav, ki prihajajo iz razlicnih IPjev. Seveda spet zelo tezko real
real-time ..

-> ..

moje vprasanje je predvsem zakaj bi *tocno* to hotel? -> lugos-bla

lp,
 Andraz

--
Ok, I'm just uploading the new version of the kernel, v1.3.33, also
known as "the buggiest kernel ever".