graf. kartica in miska

gregor.fajdiga at telemach.net gregor.fajdiga at telemach.net
Tue Sep 10 19:53:08 CEST 2002

Pozdravljeni!

Najprej bi vas prosil, ce me lahko CC-jate ker na listo nisem prijavljen.
Imam misko Logitech USB Optical in je ne znam pripravito do delovanja. X-i
in gpm oba gledata v /dev/mouse in trdita, da miske tam ni. Kaj bi lahko
bilo narobe in katere podatke morda se potrebujete?
Imam tudi graf. kartico nVidia Geforce4. Zavedam se, da so gonilniki
closed-source. Zanima me ali obstaja kak prosti gonilnik, ki omogoca uporabo
kartice v nacinu 1024x768x16(ali 32) bit. OpenGL in Glide ne potrebujem.

Ze vnaprej hvala.

Lp,
Grega

P. S. Ko se nisem bil prijavljen na Lugosovo listo je SYMPA zavrnil moj mail. Zakaj je temu tako? Na LKML lahko posiljam tudi ce nisem prijavljen.