[LUGOS] tezave s postfixom...

rachek at amis.net rachek at amis.net
Tue Sep 10 09:18:23 CEST 2002

Citiranje Janez Pirc <lugosmail at klub-kgs.si>:
> Imam malce cudno tezavo, pa se ne vidim ven iz nje :)
> (host server.neki.com[266.266.266.266] refused to talk to me: 450-Too
> many simultaneous connections to this server (245 max 170) 450 Come again
> latter)
>
> kar pac razumem - ocitno se je v queue-ju nabralo prevec poste in ce jo
> hocem poslat naenkrat to preseze omejitev, ki jo ima prejemnik. Zdaj me
> pa zanima, kako bi dosegel, da bi, ko ga flusham, postfix skusal poslati le
> 10 sporocil (ali kolikor je pac sprejemljivo) naenkrat in bi postopoma
> [...]
Nasveta nimam, lahko pa te pomirim, da nisi edini, :))) dotični ISP tako rešuje
problem SPAMa. Grozno, za rezultate nisem niti vprašal. Poglej si
transport_retry_time parameter,vendar je ta nastavljen na 60s, kar se meni
osebno zdi nekako optimalno. Moral bi nekako poštudirat, kako preprečit
podaljševanje časa med dvema poizkusoma dostave. Namreč, kolikor vem, MTAji
podalšujejo čas med dvema dostavama. Prvič poizkusijo, naprimer ponovno čez
minuto, drugoč 3 min po prvi, tretjič 10 min po drugi ipd. Kolikor vem in po
mojem mnejnu drži, saj lahko vidim,ko za nas \"postfix flush\" delam, da nam gre
pošta ven.

LP, r.