[LUGOS] EXT IP v INT IP

rok lugos at s-je.sik.si
Thu Sep 5 22:24:31 CEST 2002

On Thu, 5 Sep 2002, Aleksander Bastl wrote:

> Na masini sem na zunanji eth dodal se en ext IP, naredil kar predlagas, pa mi ko dam
> zahtevek na ta novi IP pozene servis iz FW masine in ne iz notranje masine. Torej nekaj
> delam narobe, ker sem se do sem prebil ze sam preden sem postavil vprasanje na lugos.

uh.. ce prav razumem bi ti rad 'mapiral' tadrug zunanji ip na eno masino
ki je ima interni ip.
torej.. mas eno masino za kero si sigurn da ne bo vdorov nanjo, postavu
kot server za vse tcp ter udp porte,pa se icmp in podobno saro... potem se
bo pa, katerakoli masina od zunaj, povezala na tist zunanji ip, prakticno
dobla podatke od notranje. eh..mejbi nism najbol razumel vprasanja.

lp, rok.