[LUGOS] multiprocessing

Iztok Daneu iztok.daneu at rzs-hm.si
Thu Sep 5 10:01:07 CEST 2002

Hola,

On Thu, 5 Sep 2002, Damijan Vodopivec wrote:

> RH 7.3 smo instalirali na CPQ z dvema procesrojema.
> Zadev deluje  vendar mi je cudno zakaj top pokaze stiri procesorje.

Sklepam da imas Xeon-e oz Xeon-a :) V BIOS-u izklopi multithreading pa bos
spet imel samo dva procesorja. Se ti pa mogoce splaca potem stestirati
razliko med obema nacinoma. Pa poglej si /proc/cpuinfo.

lp
        iztok

--
A little suffering is good for the soul.
		-- Kirk, "The Corbomite Maneuver", stardate 1514.0