[LUGOS] EXT IP v INT IP

rok lugos at s-je.sik.si
Thu Sep 5 01:02:20 CEST 2002

veliko ljudi tu je ze povedal kak pa kaj z DMZ-jem naredi...

#predpostavljamo, da je eth0 interna mrezna, eth1 pa externa
eth='eth1'

#fajn je met se externi ip ki ga nameravas dodat
externiip='193.2.1.34'

#sledece bi bla pa interna masina na kero hoces spravit ves promet
internamasina='192.168.0.14'

iptables -t nat -A PREROUTING -i $eth -d $externiip -j DNAT \
--to-destination $internamasina

seveda lahko se malo kompliciras pa v mangle tabeli zeljene pakete markas
pa jih potem glede na mark zastavico spreminjas.
tole sm zdejle spisal u minutki pa pol... tak da za posledice ne
odgovarjam.. recimo da je tist zgoraj pod gnu gpl licenco ;) ce je kaj
narobe me kar opozorite (na lastnih napakah se dosti naucimo), svetujem ti
pa ogled precudovitega iptables-tutoriala.

lp, rok