RAID tezava

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Tue Sep 3 13:24:02 CEST 2002

Zdravo.

Zelim postaviti streznik z RAID-1 arrayem, vendar mi nikakor ga
nikakor ne uspe prepricati, da bi se zbootal z kernelom, ki sem ga
prevedel jaz. Gre za dva diska, /dev/hda ter /dev/hdb (ki sestavljata
/dev/md0), zacasno pa
uporabljam /dev/hdc, na katerega sem namestil prvotni sistem. Nato sem
naredil /dev/md0 array, ga formatiral kot ext3 ter ga mountal na
/mnt/hd. Nanj sem nato s komando cd /; find . -xdev | cpio -pm /mnt/hd
skopiral vsebino /dev/hdc na /dev/md0. Prevedel sem tudi svoj (custom)
kernel, ki ga lahko lepo in brez tezav bootam iz /dev/hdc-ja. Ce pa ga
poskusim bootat iz /dev/md0, se mi ustavi, ko napise:

In potem konec. Ce bootam z default kernelom, ki je prisel zraven
Slackware 8.1 distribucije (2.4.18), se /dev/md0 zboota brez tezav. V
lilo.conf je navedeno:

lba32
boot=/dev/md0
message = /boot/boot_message.txt
prompt
timeout = 50
change-rules
reset
vga = normal
image = /bzImage
  root = /dev/md0
  label = Linux
  read-only
image = /boot/vmlinuz
  root = /dev/md0
  label = Linux-old
  read-only

Kot receno, vmlinuz se zboota v redu, bzImage pa ne. Poskusil sem celo
tako, da sem uporabil default .config file, ki pride zraven
distribucije ter prevedel kernel (da sta bila bzImage ter vmlinuz
prakticno enaka), a tezave s tem nisem resil.

Aja, lilo poganjam "lilo -r /mnt/hd", tako da vzame prave datoteke in
prave naprave. Popravil sem tudi /mnt/hd/etc/fstab, tako da je
/dev/md0 mountan na /. Any hints? Kaj naj se poskusim? Zmanjkalo mi je
idej!

Hvala.

--
Nejc Skoberne